Hem > Filminspelning > Kommentarer och åsikter

Kommentarer och åsikter

Jag blir väldigt glad när jag loggar in här, efter en stressig dag och ser att ni har lämnat en kommentar till mig. Jag hoppas att ni fortsätter att kommentera, berätta vad ni tycker om bloggen och vad ni skulle vilja se mer av här.

Det är intressant att höra folks åsikter och tankar om filminspelningen som till stor del äger rum här i lilla Överkalix. Jag trillade in på Catherine Hjelms blogg idag, hon har skrivit ett bra inlägg om i måndags, då hon och hennes man medverkade som statister i Jägarna 2.  Ni kan läsa hennes inlägg här: http://tinyurl.com/catherinehjelm

Kategorier:Filminspelning Taggar:,
  1. Catherine
    19 augusti, 2010 kl. 08:55

    Ja, det var verkligen skoj att vara med som statist! =D
    Det är så kul att lilla Överkalix får vara med om det här… nu längtar man som en galning att få se filmen! 😉
    Och, vilken bra blogg det här är!!!
    Tack!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

