Hem > Filminspelning > Hösten är här

Hösten är här

Dagarna är mer eller mindre fullspäckade. Men jag har riktigt roligt då jag är med under filminspelningen, det är verkligen att bra team och det händer nya saker hela tiden.

Idag var vi ute vid vår inspelningsplats, Lavasberget klockan åtta på morgon. Det märks att det har börjat bli höst, kallt och ruggigt hela dagen. Vår duktiga inspelningsassistent, Hanna Persson sprang och serverade oss varma drycker och halstabletter (flera har börjat bli förkylda) mellan tagningarna. Nu ska jag ladda över alla bilder till datorn så imorgon kommer ni att få se en liten del av allt som vi har hunnit med idag.

Kategorier:Filminspelning Taggar:,
  1. 19 augusti, 2010 kl. 10:36

    Hej,
    Första gången jag besöker en blogg.
    Jättekul, men vad går egentligen en blogg ut på?

    Kan någon vänlig männska berätta?

    //Jallo

    ps. behöver en facebook förklaring oxå om någon som kan vill hjälpa till. ds

    • 19 augusti, 2010 kl. 11:39

      En blogg är en webbplats som innehåller publicerade inlägg/”dagboksanteckningar”, oftast är inläggen ordnade så de senaste kommer högst upp. Vissa bloggar kan handla om flera ämnen medan andra är fokuserade på ett ämne, i det här fallet – filminspelningen, Jägarna 2. Kort sagt.. en blogg går ut på att ge löpande information till andra människor 😀 Hoppas du fick svar på din fråga Jallo.

      Det där med facebook får någon annan ta 😉

  2. Susanne
    20 augusti, 2010 kl. 08:12

    Hej.
    Och nu skall det bli skitväder i helgen här uppe också….tråkigt…då blir det nog mer snörvel, varm dryck och varma våtstarka kläder som gäller…men alla har kanske ledigt över helgen ! . Tänk att bara några mil ifrån mig spelas denna film in och jag som lixom skarpt diggar herr Lassgård -the one and only ! typ…
    Jaja…vi får se om jag drar iväg i min pruttiga golf upp till Överkalix och spanar in…Säger en 47 årig Q boende i Påläng. Tillönskar Eder alla vid inspelningen en mycket bra dag !

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

