Hem > Filminspelning > Uppmärksamhet

Uppmärksamhet

Expressen

Bloggen verkar sprida sig snabbt, även till media. Expressen har valt att publicera bilder härifrån utan att ens fått mitt godkännande, självklart är jag väldigt glad att intresset för bloggen växer och att jag får mycket beröm för det jag lägger upp här men… jag hoppas att andra som vill använda mina bilder kan godta ett nej.

Som sagt, jag är super glad att intresset är stort och att besöksantalet ökar för varje dag. Kanske slår vi nytt besöksrekord snart?

Kategorier:Filminspelning Taggar:,
  1. Kristina
    26 augusti, 2010 kl. 11:26

    Trist att de tog bilderna men roligt för dej med publicitet.

  2. 27 augusti, 2010 kl. 09:05

    Skulle jag vara du så skulle jag fakturera dem på dubbla bildkostnaden, man tycker ju att en sån pass stor tidning borde ha koll på att man inte bara får använda bilder som andra fotograferat utan lov.

  3. Carro
    27 augusti, 2010 kl. 11:21

    Det sjuka är att de räknar med fakturor och böter, och är beredda att ta det. Lite trist men ändå – du har varit i Expressen 😉 Stod det ditt namn under bilderna? Måste titta i tidningen…!

    • 28 augusti, 2010 kl. 07:53

      Jo, de hade skrivit med mitt namn så det var ju bra, även om det var trist att de tog bilderna fast jag klart och tydligt sa nej 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

