Hem > Filminspelning > Önskemål önskas

Önskemål önskas

Det är cirka 1000 besökare här dagligen, har ni något önskemål om vad jag ska skriva om i bloggen? eller vill ni att jag fotar någon speciell bild?  Jag kommer självklart att fortsätta på samma spår som jag gör nu, visa bilder från inspelningen och berätta lite kort om vad vi sysslar med under dagarna. Men undrar ni någonting speciellt om filmen? eller har ni någon fråga om skådespelarna? Kom igen nu! Jag vill ha lite frågor här när jag loggar in ikväll.

Kategorier:Filminspelning
  1. Jessica
    26 augusti, 2010 kl. 11:19

    Hejsan! Jag undrar vad Peter Stormare och Rolf Lassgård tycker om kommunen hära? Och så undrar jag när filmen kommer att ha premiär? 🙂

  2. Ellinor
    26 augusti, 2010 kl. 11:19

    varför valdes Överkalix som inspelningsort?

  3. Kristina
    26 augusti, 2010 kl. 11:21

    Jag undrar vad tycker Lassgård & Stormare om Överkalix? Vad gör de när de inte jobbar?

  4. Anonym
    26 augusti, 2010 kl. 12:55

    Det kunde ju vara lite roligt med små mini intervjuer av olika människor i filmteamet 🙂

  5. Daniel
    26 augusti, 2010 kl. 02:20

    Vill bara få följa framskridandet av filminspelningen av JÄGARNA 2 helt enkelt!! , både framför kameran och bakom kameran bilder d.v.s .

  6. 26 augusti, 2010 kl. 02:30

    Jag måste börja med att säga att: Vicky du gör ett kanon jobb med bloggen!:)
    Jag undrar över vad skådespelarna hade för förväntningar på ÖKX innan de kom? Det är ju som ett litet ställe och så. Visste de om det? Har de funnit något det kan pyssla med mellan inspelningstillfällena, eller sitter de bara och har tråkigt?? Och tillsist, finns det något som de tycker är bra med ÖKX? (detta svar kan ju vara till hjälp för dig i ditt arbete med marknadsföringen av ÖKX) 🙂

  7. 26 augusti, 2010 kl. 02:58

    Kul sitta och läsa och se hur det blir av alla skruvar vi säljer 🙂

    Kan ju vara kul att du skriver lite kort om alla i gänget som håller på med filmen och jobbar, ta bild fråga någon fråga osv… 🙂
    Även fråga statister hur det känns osv…
    Men bra Innehåll annars!

  8. Maggan
    26 augusti, 2010 kl. 07:15

    Hej! Verkligen fin blogg, fina bilder & så kul att följa inspelningen. Undrar hur lång tid tar det att spela in en sån här film? Efter arb eller vad man säger; klippning mm hur länge tar det egentligen?

  9. K
    26 augusti, 2010 kl. 07:16

    När & var kommer premiären att äga rum? Överkalix?

  10. Jag
    26 augusti, 2010 kl. 07:18

    Jag skulle gärna vilja att du skrev nån kortare intervju, t.ex. om vad de från ”södern” tycker om att vara här i Överkalix etc.
    Annars tycker jag att det är en toppen blogg, kul att se bilder från inspelningen.

  11. Bi
    27 augusti, 2010 kl. 02:51

    Jättefina bilder på skådisar och statister, håller med att det vore roligt om någon/några kommenterade lite om sitt jobb. Och så lite mera bilder på dem som jobbar bakom kameran!!!

  12. tuubi
    27 augusti, 2010 kl. 07:29

    Hur flexibla arbetstider filmteamet har egentligen? Förekommer det någon övertid hos dem eller arbetar de på ackord tills allting är färdigt?
    Om kändisar vet vi mera än de själva vet 🙂 men det skulle vara kul om du kunde intervjua och fotografera de som sliter där utan att fastna på filmen (tex. hur de har kommit med i filmgänget, deras intressen, hur de driver med tiden när de inte jobbar osv.)

  13. Mariana
    28 augusti, 2010 kl. 09:03

    Jag tycker att det är ett bra upplägg på sidan med snygga bilder. Hittade sidan då jag googlade på Kim, så det vore kul att få se honom framöver!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

