Hem > Filminspelning > Restid 15 min

Restid 15 min

13.30 var teamet på plats i Lavasberget. Det gick som på räls och bara en stund senare förflyttade vi oss till nästa inspelningsplats.  Idag har vi bara haft en statist, duktiga Igor.

Jag har fått flera kommentarer under timmarna jag varit ute. Både önskemål och frågor, jag kommer att svara på dem senare, antingen imorgon eller under helgen. Här kommer dagens bilder..

Statisten Igor

Annika Nordin och hunden Igor

Inspelning

Peter Stormare

Inger Tuorda hade bakat oss mjukaka

Det fina huset vi filmade vid

baksidan

Lassgård

Skådespelerskan, Annika Nordin

Genomgång innan inspelning

Rolf Lassgård och manusförfattaren/producenten Björn Carlström

Annika Nordin, Peter Stormare och Kim Tjernström

Kim Tjernström och Rolf Lassgård

Nytt användningsområde för filmkameran - ladda mobilen

  1. A-C
    27 augusti, 2010 kl. 12:12

    Vad fina bilder! 🙂

  2. 27 augusti, 2010 kl. 10:56

    Jättekul att som utflyttad kunna följa inspelningen i hemkommunen 🙂 Superfina bilder också, du gör verkligen ett bra jobb!

    • 28 augusti, 2010 kl. 07:53

      Tack Sofia 🙂 Hoppas du fortsätter att följa bloggen.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

