Hem > Filminspelning > En lång och spännande dag

En lång och spännande dag

Jag har börjat jobba klockan sju på morgon och jobbar fortfarande. Det blir rätt långa dagar ibland. Tur att tiden går fort när man har roligt. Dock ska jag stänga av datorn så fort jag visat lite bilder från dagen, antar att ni är nyfikna på vad vi sysslat med idag.

Vid 7:20 plockade Hanna Persson upp mig och så åkte vi till inspelningsplatsen, forsen efter Edeforsvägen. Det har hänt väldigt mycket idag, mest spännande saker. Tyvärr kan jag nog inte visa er alla bilder som jag har fotat…. men de flesta får ni se och de andra kan jag kanske visa er… en annan gång. Så, på ett par minuter kommer det upp bilder!

Och ni skulle bara veta hur duktiga skådespelarna har varit idag, filmen kommer att bli så fruktansvärt bra!

Kategorier:Filminspelning
  1. Margith
    14 oktober, 2010 kl. 09:56

    Du gör ett jättebra jobb med att hålla igång den här bloggen!

    Jag undrar, när filmgänget drar iväg härifrån, kommer du att fortsätta att hålla oss uppdaterade om arbetet med filmen under året som kommer, tills det blir premiär?

    • 14 oktober, 2010 kl. 11:25

      Tack så mycket! Helt ärligt så vet jag inte riktigt. Det skulle ju vara roligt för er som följt bloggen att få en uppdatering lite då och då vad som händer under tiden nu fram tills det blir premiär. Men jag vet inte. Vi får se 🙂 Dock kommer det inte bli dagliga uppdateringar OM jag eller någon annan fortsätter att uppdatera er 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

