Hem > Filminspelning > Vår näst sista dag

Vår näst sista dag

Det känns konstigt att säga att det är näst sista dagen på filminspelningen, att vi filmar våra sista scener imorgon och att alla i teamet tar sitt pick och pack och lämnar Överkalix under helgen. Men det är så det är. Veckorna har bara susat förbi.

Idag har Peter Stormare spelat in sin sista scen i den här filmen. Vi har varit och filmat på Heden, i huset ”rum för resande”. Jag var om dit en sväng och tog ett par bilder för bloggen, men tyvärr kunde jag inte vara inne i rummet där de filmade så ni kommer bara att få se två eller tre bilder, men det är ju bättre än ingenting. 

Nu ska jag jobba lite och kasta i mig mat. Klockan 16:50 åker flera i teamet på hockey i Luleå där Luleå möter Brynäs i en, förhoppningsvis, spännande match. Både Lassgård och Stormare håller på Brynäs och jag vet att det är ett par i teamet som hejjar på Luleå så vi får väl se hur det går. Och ja, jag tar självklart med mig kameran så ni får ett par bilder senare ikväll.

Kategorier:Filminspelning Taggar:,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

